Balloon meeting in the netherlands

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • drumrd
    Member
    • Dec 2013
    • 54

    #46
    Re: Balloon meeting in the netherlands

    Je hebt gelijk, eerst chatten zorgt voor een lagere drempel. De vorige keer hadden we een chat group via Kik. Dat werkte in het begin goed, later dus minder.

    Maar ik denk dat het hier, op het forum (wellicht nieuw draadje), een goede manier is om elkaar te leren kennen. Wellicht werkt de openheid naar elkaar ook goed.

    Voor het organiseren van een meeting is het belangrijk duidelijke spelregels af te spreken om zo een veilige omgeving te creeren, waar ook iedereen zich ok bij voelt.

    Comment

    • shyguy
      Junior Member
      • Aug 2018
      • 29

      #47
      Re: Balloon meeting in the netherlands

      het ging volgens wat ik heb gelezen fout door mensen die hun hormonen niet onder bedwang konden houden. kwestie van de rotte appels tussen de goede verwijderen en dan denk ik dat je naar een tijdje wel een groepje of groep overhoud waarvan je weet wie en wat we voor ons hebben dan kun je naar een tijd zeggen van goh laten we een keer wat drinken. zo proces duurt even maar dan heb je ook wat.. nieuwe vrienden is al een hele winst in onze wereld

      Comment

      • Bjorn
        Phobic non-popper
        • Oct 2018
        • 59

        #48
        Re: Balloon meeting in the netherlands

        Eerst chatten en dan misschien een bijeenkomst lijkt me leuk.

        Buiten de mensen op dit forum weet niemand van mijn fetisj. Het is leuk om eens met mensen te praten die mijn fetisj ook begrijpen en deze zelf ook hebben.

        Comment

        • shyguy
          Junior Member
          • Aug 2018
          • 29

          #49
          Re: Balloon meeting in the netherlands

          precies zou inderdaad fijn zijn

          Comment

          • shyguy
            Junior Member
            • Aug 2018
            • 29

            #50
            Re: Balloon meeting in the netherlands

            voor alle nederlandse looners alvast de beste wensen En een gelukkig en vol met ballonnen 2019 XD

            Comment

            • Bjorn
              Phobic non-popper
              • Oct 2018
              • 59

              #51
              Re: Balloon meeting in the netherlands

              Iedereen ook alvast de beste wensen voor 2019 en uiteraard weer met veel ballonnen!

              Comment

              • Sl33juhrLooner
                Member
                • Jan 2019
                • 40

                #52
                Re: Balloon meeting in the netherlands

                Beste wensen!

                Moet maar eens nieuwe balonnen kopen om het jaar goed te beginnen

                Comment

                • Bounci
                  Member
                  • Apr 2018
                  • 30

                  #53
                  Re: Balloon meeting in the netherlands

                  Gelukkig Nieuw Jaar aan iedereen.
                  En, een nieuw jaar betekend nieuwe kansen.

                  Alhoewel het vorige keer helaas op niks is uitgelopen, zou het misschien toch wel leuk zijn om opnieuw te proberen een Nederlandse looner meeting te organiseren. Maar...

                  Nu wil ik niet verwend of aanmatigend klinken maar ik kan me zo bedenken dat als bepaald gedrag mij zou afschrikken, zulk gedrag andere vrouwen ook niet motiveert om op te komen dagen. En al geloof ik zeker dat vele mannen graag een vrouwelijke looner zouden ontmoeten kan ik met vrij grote zekerheid zeggen dat ik dat zelf nog liever wil dan een man. Immers, mannen kunnen met elkaar nog veel overeenkomen en bespreken en hebben toch een klankbord, maar ik heb nochtans geen enkele vriendin die mijn positie begrijpt of waar ik mee kan praten/vragen aan kan stellen zonder bepaalde verwachtingen te wekken, of een "cock-tease" te zijn. Very lonely business, om een loonervrouw te zijn.

                  Dus kan ik (of een ander) weer een Kik groep maken om tóch iets te organiseren, maar dan lijkt het me wel handig als er dan wat regels aangehouden worden. Bijvoorbeeld;

                  1. Mannen zijn zelf verantwoordelijk voor hun eigen gedrag in de Kik groep. Als vrouwen aangeven dat bepaalde opmerkingen/vragen/privé berichtjes aan hun adres niet gepast zijn is het geen geldig excuus is om te zeggen dat loonervrouwen zo zeldzaam zijn, dat ze dan maar moeten accepteren dat de man zich onmogelijk inhouden kan. Want dat is onzin. En trouwens ook gewoon eng. Geen normaal nadenkende vrouw zou het riskeren om een groep onbekende mannen te ontmoeten nadat ze eerst dagen of weken heeft aangehoord hoe wanhopig de éen of ander is om een loonervrouw te [...], want zelfs op een publieke plek kun je toch achtervolgd worden door een gek - vooral als die gek de schuld bij de vrouw legt, omdat ze als loonervrouw zogezegd té aanlokkelijk is. Ontoerekeningsvatbaar.

                  2. De meeting is niet sexueel. Ja, het is een fetish meeting - maar dat betekend niet meteen dat het een orgie is, maar eerder een bijeenkomst van mensen met interesse in dezelfde fetish. Behalve "spelen" zijn er nog vele andere opties, zoals
                  (a) het ruilen van ballonnen
                  (b) het doorgeven van kennis, bv. half-tie of baking
                  (c) het maken van normale, platonische vrienden die geen tekst en uitleg nodig hebben als je een ballon in een etalage ziet en even binnen wilt gaan kijken
                  (d) het uitwisselen van winkel adressen, of elkaar attent maken op goede deals/gratis ballonnen die worden uitgedeeld, etc
                  (e) 2e hands koop/verkoop van accesoires, zoals pompen of clips
                  Noem maar op.

                  3. De meeting is zonder (opgeblazen/gevulde) ballonnen. Dit is niet alleen omdat ze opwindend kunnen zijn, maar ook om rekening te houden met mensen met een phobie die het als stressvol kunnen ervaren. Daarbij loopt een enkele ballon niet in het oog, maar een groep mensen met bijzondere ballonnen toch zeer zeker wel. En niet iedereen is er klaar voor z'n looner-status publiek te maken. Er kan later altijd gekeken worden naar een meeting mét ballonnen, voor wie daar interesse in heeft.

                  Ik begrijp volkomen dat er looners zijn die graag een intiemere meeting willen. Ik denk alleen dat er een juiste tijd en plaats voor is.

                  Voor mensen die bekend zijn met FetLife e.d. is het misschien een optie om af te spreken samen een algemene "munch" te bezoeken. Doorgaans zijn alle kinks/fetishes daar welkom en al zal het grootste deel van de bezoekers zich voornamelijk bezig houden met sm, zullen mensen ook wat minder geschokt zijn als je toevallig een andere kink hebt - en ben je vrij om zelf een maatje mee te nemen of daar te ontmoeten, zodat je niet de enige bent. Of zelfs een latex-bijeenkomst of workshop is misschien een idee, dan valt een ongewone ballon ook niet zo heel erg uit de toon. Stel dat het echt storm loopt, zal er zich vast ergens een commissie vormen die een ruimte afhuurt om specifiek een looner-munch te organiseren.

                  De mannen die het per sé een ballonnenseks-festijn willen maken kunnen zo'n festijn ook zelf organiseren en er mensen voor uitnodigen, da's ook nog een optie.



                  Zo. Nu ik dat van me afgeschreven heb...
                  Wil ik ook graag zeggen dat er vele heel aardige mensen waren die geinteresseerd waren in een meeting, en dat ik hoop dat deze wall 'o text ze niet teveel heeft afgeschrikt. De meesten hadden geen rare bedoelingen en het is inderdaad een beetje een geval van de rotte appels eruit te pikken. Graag hoor ik meer suggesties, of als iemand initiatief wil nemen is dat ook zeer welkom. Ik hoop dat er toch tenminste eens per jaar een bijeenkomst of klein evenementje kan zijn waar we ons met een gerust hart kunnen uitspreken over ballonnen, en alles dat ermee te maken heeft.
                  Last edited by Bounci; 27-01-2019, 15:44.

                  Comment

                  • Sl33juhrLooner
                    Member
                    • Jan 2019
                    • 40

                    #54
                    Re: Balloon meeting in the netherlands

                    Het lijkt mij, ook met je regels in gedachte Bounci dat we best een "code of conduct" kunnen samenstellen.

                    Gekken heb je helaas overal, maar ik hoop en denk dat de meerderheid van ons heren zich normaal gedraagd richting wie dan ook.

                    Comment

                    • Bounci
                      Member
                      • Apr 2018
                      • 30

                      #55
                      Re: Balloon meeting in the netherlands

                      Ja hoor, in ieder geval sta ik ervoor open als je er een idee voor hebt.

                      Edit Misschien toch weer handig voor het prikken van een datum/tijd; #Bounci op Kik
                      Last edited by Bounci; 27-01-2019, 15:48.

                      Comment

                      • marja

                        #56
                        Re: Balloon meeting in the netherlands

                        Hoi Bounci,

                        Fijn dat je weer initiatief neemt, terwijl je voorgaande ervaringen daarmee negatief waren.
                        Persoonlijk schrik ik heel erg van je regels en stoot dat me echt af. Wat mij betreft was het fijn geweest als je toon wat minder fel was geweest.
                        Natuurlijk heb ik ook goede en minder goede ervaringen. Met mannen, maar ook met vrouwen. Ik zou liever wat minder hard oordelen.

                        Voor de vormgeving van de meeting is het goed als er een algemeen gedeelde visie is. Als 80% van de mensen willen deelnemen aan een meeting een b2p contest op het Neude met 16" ballonnen wil. Dan moet die 80% dat doen. Het betekent niet dat de rest dat moet doen. Of dat een simpele meerderheid genoeg is om te bepalen wat er gebeurd.
                        In het ideale geval voelt meer dan 90% zich thuis bij het voorgestelde idee.
                        Waarschijnlijk betekent dat inderdaad dat er in een cafe een grote gezamelijke tafel(s) is waar mensen wat drinken en met elkaar kleppen. Van de omstanders heeft dan niemand iets door. Misschien horen ze wat, maar hoeveel aandacht besteed jij aan de tafel naast je in een café? Nauwelijks toch? Op het moment dat er grote ballonnen op tafel komen, zelfs al zijn ze leeg, dan valt dat misschien op. Ik kan me voorstellen dat mensen dat niet prettig vinden. Misschien dan maar niet doen. Of met een groepje naar een ander tafeltje/ andere kroeg gaan. Hetzelfde geldt voor dat b2p wedstrijdje op het Neude. Niet iedereen hoeft er aan deel te nemen of te kijken. Maar als 3 mensen dat willen. Waarom zouden ze het niet doen? En als ik wil kijken met een paar anderen, dan moet dat toch kunnen?

                        Het is toch niet dat wij een meeting voor Ajax fans in Rotterdam organiseren? Het zijn maar ballonnen! Het is onschuldig. Niemand maakt het wat uit! Echt niemand! Kijk eens hoeveel b2p filmpjes in public er zijn op youtube. Is er een filmpje waar degene die een ballon laat knappen in elkaar wordt geslagen omdat het zo vervelend is voor de omgeving? Nee toch?
                        Ik vind de druk die de ballonnen community zichzelf oplegt zo bizar hoog en zo onnodig!

                        Sorry, ik moest mijn emoties ook even kwijt.

                        Top dat je het wel weer wilt oppakken. Ik hoor heel graag wat er uitkomt. Maar ik kom niet op Kik. Ik ben hier en op twitter te vinden en meer kanalen ga ik niet aanmaken voor mijn fetish. Ik hoop dat er binnenkort een meeting gepland wordt. En wat mij betreft is dat gewoon een cafe in Utrecht, alsof ik met collega's wat ging drinken op zaterdagmiddag. Als de rest wat anders wil, ook goed. Dan zie ik wel of het mij bevalt en of ik dan kom!

                        Comment

                        • drumrd
                          Member
                          • Dec 2013
                          • 54

                          #57
                          Re: Balloon meeting in the netherlands

                          Goed om de laatste posts te lezen. Ik houd van openheid en dat wordt zo gecreëerd.

                          @Bounci: fijn dat jij je hebt geuit en dat je duidelijk hebt aangegeven in welke kaders jij je goed voelt.
                          @Marja: Ook goed wat betreft jou nuance.

                          Het lijkt dan alsof er, m.b.t. de meeting, een fase is aangekomen van Polderen. Hoe Hollands kan je het hebben.

                          Ik denk dan wel dat het goed is als de dikgedruke punten 1, 2 en 3 van Bounci worden overgenomen. Maar de nuance van Marja is ook prima. Als een groepje na afloop van de meeting nog in een cafe, of andere plek, een activiteit wil vervolgen lijkt me daar ook niks mee.

                          Is dit een te simpele middenweg, dan hoor ik het graag.
                          Last edited by drumrd; 05-02-2019, 17:40.

                          Comment

                          • Bjorn
                            Phobic non-popper
                            • Oct 2018
                            • 59

                            #58
                            Re: Balloon meeting in the netherlands

                            Ik kan me zowel in de ideeën van Bounci als van Marja vinden.

                            Ik vraag me alleen wel af of een café toch niet een beetje ongemakkelijk voelt.
                            Een ballonnenfetisj vinden mensen toch vreemd en zeker als we het zouden gaan hebben over onze ervaringen. Wij zullen allemaal onze fetisj op een wat andere manier beleven, maar de meeste andere mensen zouden ons waarschijnlijk voor gek verklaren als ze het zouden weten of horen.
                            Hoe kansloos ben je wel niet als je...….

                            Zou een soort picknick optie, tenminste een drankje doen dan, in een park niet een idee zijn? Oké, geen optie als het regent natuurlijk. Dan wel een café.

                            In het park zullen minder mensen onze verhalen opvangen en zouden we, als we dat willen wat vrijer over onze fetisj kunnen praten. Hoe vrij, vrijer is zien we dan wel weer, als het in ieder geval maar respectvol blijft.

                            Ik ben het eens over het punt van respect en dan ook zeker naar de vrouwen in de groep en inderdaad graag een meeting zonder ballonnen.
                            Ik heb een fobie voor knallen en ik zou mij met ballonnen er bij best ongemakkelijk kunnen voelen, sterker nog, je kan me ook wegjagen met ballonnen door in mijn bijzijn bijvoorbeeld een blow to pop te doen. Dit geldt misschien ook wel voor enkele andere mensen.

                            Als mensen wel een blow to pop willen doen kan dat natuurlijk altijd na de meeting.

                            Comment

                            • Bounci
                              Member
                              • Apr 2018
                              • 30

                              #59
                              Re: Balloon meeting in the netherlands

                              Hey Marja,
                              Ik begrijp dat het een beetje fel overkomt... maar het is natuurlijk nummer 1 een voorbeeld, en nummer 2 gericht aan die mannen waarop het van toepassing is, en naar mijn ervaring moeten die wat strakker aangesproken worden om het te begrijpen. Dat was ook het geval met de laatste keer dat het door de mand viel, toen was ik blijkbaar te vriendelijk. Dat was trouwens ook de reden dat ik een geschikte ruimte ben misgelopen, anders had ik een privé ruimte voor een meeting gehad (en zo'n regeling is wel vaker het geval, als er gasten zijn die "nee" niet als nee begrijpen is dat natuurlijk ook een risico voor de eigenaar van het gebouw). Dat vond ik heel jammer.
                              En natuurlijk is het absoluut het geval dat de meerderheid moet doen wat de meerderheid wil. Als dat inderdaad een ballonnen-orgie is heb ik daar absoluut geen probleem mee, vorige keer heb ik daar zelfs speciaal een Kik groep voor gemaakt toen het erop leek dat het gewenst was (alleen nam/neem ik daar dan zelf niet deel aan). Ook als mensen opgeblazen ballonnen willen meenemen is dat leuk natuurlijk, alleen dan vallen een paar van de fobische mensen (zoals ikzelf) ook weer buiten de boot. Wel jammer. Maarja, als dat maar de 1% is valt het te begrijpen dat die niet per sé een plekje hebben. Kik, Twitter, het maakt mij niet uit - wat voor mensen het handigst is, is het best denk ik.

                              Maar ik denk niet dat mijn regels zo eng zijn voor behoorlijke mensen;
                              1. Nee = Nee
                              2. Houd rekening met phobische mensen.
                              3. Het is geen orgie.

                              Ik moet eerlijk zeggen dat als er mensen zijn die moeite hebben met die drie dingen, ik onmogelijk zou kunnen opdagen. Aangezien ik nergens toe gedwongen wil worden, ik een fobie heb, en ik ook al een partner heb (en niet op zoek ben naar polygamie etc). Maar natuurlijk, zoals ik al eerder ook heb gepost, "De mannen die het per sé een ballonnenseks-festijn willen maken kunnen zo'n festijn ook zelf organiseren en er mensen voor uitnodigen, da's ook nog een optie." en natuurlijk sluit ik de vrouwen of andere soort feestjes ook niet buiten, dus als een B2P wedstrijd aan de Neude je ding is zet vooral een meet op! The more looning, the merrier.


                              Hey Drumrd,
                              inderdaad, als mensen naderhand graag willen spelen houd niemand ze tegen natuurlijk - de regels die ik voorstelde zijn alleen om in ieder geval de initiële meeting (in ieder geval de eerste portie) toegankelijk te maken voor alle geinteresseerden - daarna ben je een vrij persoon en mag iedereen uiteraard samen weggaan om met ballonnen te spelen. Zou natuurlijk onzinnig zijn als de regels van een meeting van toepassing zouden zijn op je dagelijks leven en persoonlijke contacten, haha. Alleen word het dan wel belangrijk om een echte organisator te hebben (tenzij ze het graag buiten willen doen natuurlijk). Iemand moet dan een ruimte regelen en de verantwoordelijkheid voor het gebruik nemen, of het bij hun thuis is of een commerciele ruimte. Als er vrijwilligers zijn is dat natuurlijk ideaal.

                              En Bjorn,
                              een café was een makkelijke optie maar het komt er vooral op neer wat beschikbaar is en wat mensen graag willen. Zelf ben ik dol op een picnic dus wie weet, als er meer mensen zijn die dat leuk vinden.

                              Om een lang verhaal kort te maken, wat ik eerder heb gepost staat natuurlijk in de context van mijn eigen voorkeuren, eerdere ervaringen & wat mij het meest toegankelijk leek voor iedereen. Alleen lijkt het dat juist die regels het ontoegankelijk maken dus no hard feelings als er een heel andere meeting word opgezet & hoop dat 't een succes word.
                              Last edited by Bounci; 05-02-2019, 17:41.

                              Comment

                              • marja

                                #60
                                Re: Balloon meeting in the netherlands

                                Het zou leuk zijn als er echt een meeting georganiseerd gaat worden!

                                Ik moet zelf niet denken aan een meeting in een park. Je wilt toch juist iets van sociale controle hebben, wat je in een cafe wel hebt.

                                Ik denk niet dat je iets hoeft te regelen. Hoeveel mensen zouden er komen? 8? Dan kan je gewoon een grote tafel in een cafe claimen. Of 2 tafeltjes bij elkaar schuiven. Dat is allemaal wel te regelen. Mochten het 20 personen worden, dan wordt het een ander verhaal. Maar dan kan je altijd nog op dat moment opsplitsen.

                                Comment

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎