nederlandse looners??

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bodahir
    Junior Member
    • Apr 2017
    • 21

    #31
    Re: nederlandse looners??

    Vreemd dat ik hier nog nooit wat van mij heb laten horen.

    Mijn interesse gaat vooral uit naar inflatables. Het opblazen, er aan ruiken, op liggen, tegen mijn lichaam houden, knuffelen, neuken, etc.

    Comment

    • shyguy
      Junior Member
      • Aug 2018
      • 29

      #32
      Re: nederlandse looners??

      bjorn. wees je zelf wie goed doet goed ontmoet. altijd eerlijk zijn. niet bang zijn. als vrienden of kennissen om je geven zullen zij je niet veroordelen. doen zij dat wel zijn ze je aandacht niet waard fijne feestdagen kerel

      Comment

      • GuyFreezer
        Junior Member
        • Jan 2019
        • 3

        #33
        Re: nederlandse looners??

        Hier ook een looner uit het zuiden van het land.
        Ben een 25 jarige non-popper (zeer af en toe maak ik wel eens een ballon kapot maar dan met oorkappen op). Ik kwam via google voorbij dit forum en wist niet dat er zoveel andere Nederlandse looners waren.
        Als er iemand met mij in contact wil komen kan dat via facebook (Guy Freezer) of stuur me een privé berichtje.

        Ik vraag me trouwens af of er iemand hier nog een goed adres weet in Nederland voor ballonnen met opdruk (misprints of fehldrucke), in het buitenland kun je deze overal vinden maar bij ons niet .

        Comment

        • GuyFreezer
          Junior Member
          • Jan 2019
          • 3

          #34
          Re: nederlandse looners??

          Voor de Nederlandse looners,
          Ik kwam op google voorbij deze actie van ALS: https://www.als.nl/stichting-als-ned...alloon-battle/

          Via http://webshop.als.nl/balloon-battle-set.html kun je kostenloos 5 sets (10 ballonnen) bij je thuis laten bezorgen.
          Ik weet niet of iemand dat al gezien had maar leek mij interessant.

          Comment

          • Sl33juhrLooner
            Member
            • Jan 2019
            • 40

            #35
            Re: nederlandse looners??

            Kom me ook even introduceren hier, 35-jarige looner uit het midden van het land.

            Ben een popper, maar zo af en toe blijven ze ook rond liggen en hangen in huis.

            Hoewel een meet-up interessant klinkt, ben ik waarschijnlijk net zo als de andere, dat lijkt me toch iets als je mensen al wat beter kent, hoewel een drankje doen met meerdere mensen ook niet verkeerd is.

            Comment

            • Tecumseh
              Member
              • Nov 2017
              • 68

              #36
              Re: nederlandse looners??

              Hey man, welkom

              Binnenkort ergens in Utrecht (want centraal) keertje borreltje doen met wat mensen en beetje ouwehoeren? Daar was wel wat meer animo voor laatst

              Comment

              • Tecumseh
                Member
                • Nov 2017
                • 68

                #37
                Re: nederlandse looners??

                Gaan er toevallig nog meer naar a state of trance volgende maand, in de jaarbeurs hallen?

                Comment

                • Sl33juhrLooner
                  Member
                  • Jan 2019
                  • 40

                  #38
                  Re: nederlandse looners??

                  Originally posted by Tecumseh
                  Gaan er toevallig nog meer naar a state of trance volgende maand, in de jaarbeurs hallen?
                  Dit jaar helaas niet, kwam er niet van, maar van de zomer ben ik van plan dat eens goed in te halen.

                  Comment

                  • DrJ
                    Junior Member
                    • Feb 2019
                    • 22

                    #39
                    Re: nederlandse looners??

                    Hallo,

                    Hier een Nederlander woonachtig in Engeland. Ik ben een non-popper. Als kind een fobie maar ook een grote obsessie voor ballonnen.

                    DrJ

                    Comment

                    • Bjorn
                      Phobic non-popper
                      • Oct 2018
                      • 59

                      #40
                      Re: nederlandse looners??

                      Originally posted by DrJ
                      Hallo,

                      Hier een Nederlander woonachtig in Engeland. Ik ben een non-popper. Als kind een fobie maar ook een grote obsessie voor ballonnen.

                      DrJ
                      Welkom hier.

                      Ik ben ook een non-popper en nog steeds fobisch.

                      Comment

                      • DrJ
                        Junior Member
                        • Feb 2019
                        • 22

                        #41
                        Re: nederlandse looners??

                        Bedankt Bjorn. De fobie is bij mij nog niet helemaal weg, maar is gelukkig veel minder sterk dan vroeger. Vooral met een partner kan een fobie in de weg staan bij het samen spelen met ballonnen.

                        Comment

                        • Hanvanende
                          Junior Member
                          • May 2018
                          • 2

                          #42
                          Re: nederlandse looners??

                          Hey allemaal,

                          Even een vraagje voor de opblaas liefhebbers, net als ik, of de looners die het ook toevallig weten.

                          Waar kun je goedkoop opblaas dingen kopen en dan niet de kleine dingen maar wle grotere ballen of walvissen?

                          En waar kopen jullie je mega inflables naast inflatable world?

                          Ben benieuwd naar jullie reactie.

                          groet,

                          Han

                          Comment

                          • marja

                            #43
                            Re: nederlandse looners??

                            Ik kwam dit artikel ballonnenpaniek tegen. Ervaren de phobics van jullie het ook zo? Of is het voor jullie anders?

                            Comment

                            • Danman1987
                              Senior Member
                              • Nov 2012
                              • 145

                              #44
                              Re: nederlandse looners??

                              Toen ik klein was ervaarde ik dat net zo als in het artikel. Nu is mijn angst minder geworden waarbij een knal van een ballon nu wel het uiterste grens is. Vuurwerk vind ik nog steeds niet fijn als ik buiten ben.

                              Comment

                              • Bjorn
                                Phobic non-popper
                                • Oct 2018
                                • 59

                                #45
                                Re: nederlandse looners??

                                Ik voel me inderdaad net als Melanie uit het artikel.

                                Mensen in mijn omgeving die weten van mijn angst voor knallen verwachten dan ook nooit dat ik een ballonnenfetisj heb. Ze weten alleen dat ik er bang voor ben.

                                Op dit moment liggen er allemaal opgeblazen ballonnen in mijn berghok thuis waar ik me regelmatig op laat gaan. Niet te hard natuurlijk en met oordopjes in.

                                Als ik visite krijg ruim ik ze allemaal op om niet ontdekt te worden. Zeker mijn ouders en broer mogen ze niet zien.

                                Ik ben eigenlijk bang voor alles wat knalt of zou kunnen knallen. Ballonnen, vuurwerk, onweer, motoren met knallende uitlaten, partypoppers enz.

                                Het is eigenlijk wel lastig als looner om fobisch te zijn.
                                Zonder die fobie zou ik me wel meer kunnen laten gaan. Gek genoeg nemen oordopjes de angst ook nog niet helemaal weg, toch helpen ze wel om me iets meer te laten gaan.
                                Op zich vreemd want de knal van een ballon met oordoppen in is niet echt iets waar ik nog van schrik.

                                Van harde geluiden als harde muziek heb ik geen last. Daar schrik je niet van.

                                Voor mij is het juist de angst voor die mogelijke knal en het tegelijk het lekkere gevoel van die ballon waar ik op zit of lig die er voor zorgen dat ik veel adrenaline aanmaak. Die spanning van de ballon en de angst zorgen samen voor een enorm opwindend gevoel, zolang de ballon heel blijft tenminste. Als de ballon knapt is het gevoel ook gelijk weg en is de angst met dat type ballonnen ook gelijk weer groter. Blijft de ballon heel dan heb ik er meer vertrouwen in dat het de volgende keer ook weer goed zal gaan.

                                Comment

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎