Om maar even open te zijn. Afgelopen zomer is er een poging gedaan daadwerkelijk een meeting te organiseren (zie ook ander draadje). Daarover het volgende: Dit kan dit confronterend zijn. Maar ik denk dat openheid goed is, ook voor wanneer mensen in de toekomst een bijeenkomst zouden willen organiseren. En daarom deel ik dit.
We waren best ver met het organiseren van een meeting. Dit vanuit een kik-group. Er was overeenstemming dat het laagdrempelig moest zijn. Gewoon een drankje drinken op een centrale plek zonder ballonen. Zo vanilla mogelijk met respect voor elkaar, man en vrouw en 18+ (best wel logisch lijkt me). Er kwamen steeds meer looners in de kik-group, en het respect verdween (al dan niet bewust, dan wel onbewust door gierende hormonen).
De verhouding tussen vrouw-man was daarbij niet evenredig. Uiteindelijk werden de opmerkingen steeds vrouwonvriendelijker. Daarop is het allemaal stuk gelopen.
Om een meeting te organiseren is het verstandig hiervan te leren. Als tip geef ik aan deze blog te lezen:
https://www.looners-united.com/en/wo...ner-community/
Met deze wijsheid in pacht kan wellicht een succesvolle meeting worden georganiseerd.